Reklamacje i zwroty
Reklamacje
Na serwery udzielana jest 2-letnia rękojmia w przypadku klientów prywatnych oraz 1-roczna w przypadku firm. Rękojmia dotyczy jedynie sprzętu i nie dotyczy oprogramowania. Ze względu na nieoryginalne oprogramowanie zainstalowane na smart boxach udzielamy na nie jedynie 2-tygodniowej gwarancji rozruchowej.
W przypadku reklamacji prosimy o wcześniejszy kontakt emailowy lub telefoniczny.
Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy zapakować w oryginalne opakowanie lub inne gwarantujące bezpieczny transport, oznaczyć etykietą „nie rzucać” lub równoważną oraz wysłać kurierem na adres podany w § 3 Regulaminu.
Odstąpienie od umowy sprzedaży
Zgodnie z aktualnymi przepisami konsument może odstąpić od umowy sprzedaży bez podawania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktów. Do złożenia oświadczenia można użyć tego formularza.
Aby uchronić produkty przed uszkodzeniem prosimy umieścić je w oryginalnym opakowaniu lub innym gwarantującym bezpieczny transport, oznaczyć etykietą „nie rzucać” lub równoważną, a następnie wysłać kurierem na adres podany w § 3 Regulaminu.
Prosimy o poinformowanie nas emailem o zwrocie oraz o dołączenie dowodu zakupu do przesyłki.